24 група Дистанційне навчання 2024-2025 н.р.

20.11.2024 Зарубіжна література
Урок 12-13
Тема: Розвиток мовлення (письмово).
Виконати завдання !
1. Оберіть свою улюблену книгу .
2. Виберіть запропоновані теми і
висловіть свою думку , аргументуйте
А) Вигадати
інший початок або кінець твору.
Б)Написати лист
літературному герою або автору твору, який вивчається.
В) Уявити
і описати майбутнє життя героїв.
Г) Замінити персонажів- людей персонажами-тваринами. Пояснити аналогії.
Д) Порівняти
літературного героя з представниками рослинного світу, пояснити власні
асоціації.
Е) Від
імені літературного персонажа розповісти про свої вчинки, пригоди, думки.
Є) Пофантазувати про
дитинство та юність персонажа-дорослого або ж про майбутнє героя-дитини.
15.11.2024 Зарубіжна література
Урок 11
Тема :Контрольна робота за темою « Модернізм»
1. Гомункул — це:
а) син Фауста; б) штучна людина;
в) учень Фауста.
2. Від самогубства Фауста рятує:
а) Ваґнер; б) пасхальний спів;
в) спів Ґретхен.
3. У фіналі твору Фауст втрачає:
а) голос; б) зір;
в) усі гроші.
4. Уперше Мефістофель з’являється Фаустові у вигляді:
а) чорного чоловіка; б) чорного пуделя;
в) чорного ворона
5. «Перевтілення» Ф. Кафки — яскравий приклад твору доби:
а) символізму; б) романтизму;
в) реалізму.
6. Головний герой новели Франца Кафки «Перевтілення» Ґреґор Замза працював:
а) розсильним; б) комівояжером;
в) портьє
7. Тип літературного героя, утілений в образі Ґреґора Замзи:
а) «маленька людина»; б) «зайва людина»;
в) бунтівна людина
8. Тип літературного героя, утілений в
образі Ґреґора Замзи:
а) «зайва людина»;
б) бунтівна людина;
в) нова людина.
9. Зміст, якого набуває символ комахи у творі
Ф. Кафки «Перевтілення»:
а) утрата життєвих перспектив;
б) тваринне існування пересічної людини;
в) гіперболізовані самотність та відчуження.
10. Жанр твору «Перевтілення» Ф. Кафки:
а) повість; б) роман;
в) новела
11. Оберіть правильне визначення модернізму як літературної течії.
а) Модернізм (від фр. — новітній, сучасний) — загальна назва сукупності
напрямів і шкіл у літературі й мистецтві кінця ХІХ — початку ХХ ст., які
вирізняються антиреалістичною спрямованістю, духом експериментаторства.
б) Модернізм (від латин. — вираження) — напрям у мистецтві та літературі,
що розвивався переважно в німецькомовних країнах у період 19051925 рр. Виник як
своєрідна відповідь на гостру соціоісторичну кризу.
в) модернізм (від фр. — враження) — напрям у мистецтві останньої третини
ХІХ ст. Художній образ побудовано на недомовках та натяках; замальовкам
властиві фрагментарність та етюдність.
12.Установіть відповідність між персонажем і його дією
1)
Грегор А «…стала просити
не вбивати Грегора»
2)
Грета
Б «…безжалісно наступав і сичав, як дикун»
3) мати В «…ногою заштовхувала до кімнати будь-яку їжу»
4) батько Г «…сидить на портреті і не віддасть його нізащо»
Д «…вам
нічого клопотатися, де діти ту погань…»
13.Виконайте творче завдання
1.«Боротьба зі злом — “справа всіх”,
“необхідно боротися в той чи інший спосіб і нізащо не падати навколішки”» (А.
Камю).
Коментарі
Дописати коментар