21 група Дистанційне навчання 2024-2025 н.р.

20.11.2024 Українська література
Урок 27
Тема:
Історія написання «Зачарованої Десни» (1942-1956),
автобіографічна основа, сповідальність. Ця кіноповість – у часи воєнного
лихоліття як душевна розрада, сповідь, моральна опора для митця. Поєднання минулого і сучасного. Два ліричні
герої: малий Сашко і зріла людина, митець. Морально-етичні проблеми, порушені в
кіноповісті.
Теоретичний матеріал для опрацювання теми
1.Переглянути
відео
«Автобіографічна
основа кіноповісті Олександра Довженка»
https://www.youtube.com/watch?v=WLhaSHO5Z50&t=7s
Два ліричні герої в кіноповісті Олександра Довженка «Зачарована Десна»
https://www.youtube.com/watch?v=W9I7-sRWumA&t=5s
2 . Опрацювати матеріал в підручнику « О. Авраменко « Українська література
,11 клас» , стор. 168-171
https://pidruchnyk.com.ua/1237-ukrliteratura-avramenko-11klas.html
3.Виконати завдання “Впізнай героя”
...Жарт любив, точене,
влучне слово. Такт розумів і шанобливість. Зневажав начальство і царя. Цар
ображав його гідність миршавою рудою борідкою, нікчемною постаттю і що нібито
мав чин нижче за генерала....
...Їй можна було по три
дні не давати їсти. Але без прокльонів вона не могла прожити й дня. Вони були
її духовною їжею. Вони лились з її вуст невпинним потоком, як вірші з
натхненного поета, з найменшого приводу. У неї тоді блищали очі й червоніли
щоки. Це була творчість її палкої, темної, престарілої душі…
….Заводив нас у такі
казкові нетрі старовини, що ми переставали дихати і бити комарів на жижках і на
шиї, ї тоді вже комарі нас поїдом їли, пили нашу кров, насолоджуючись...
…Нічого в світі так я не
люблю, як саджати що-небудь у землю, щоб проізростало. Коли вилізає саме з
землі всяка рослиночка, ото мені радість...
…Він був високий і худий,
і чоло в нього високе, хвилясте довге волосся…І була в нього велика грижа… Він
був письменний по-церковному…
…Вона була малесенька й
така прудка, і очі мала такі видющі й гострі, що сховатись од неї не могло ніщо
в світі..
… був коваль, хоч я
ніколи не бачив, аби він щось кував. У нього були великі чоботи і такі важкі
ноги, що, здавалося, над ними вгиналася земля. Борода в нього була, як і в
нашого діда, зовсім уже сива, тільки посередині там де був рот ,неначе ткнуло
щось рудим квачем….
4.Напишіть твір
на одну з тем:
1.
"Було в моєму дитинстві"
2.
"Таємниця мого родоводу"
3.
"Мені приємно і мені неприємно..."
4.
«Дитинство – найкраща пора в житті людини»
5.
Трагiзм творчоï долi Олександра Довженка.
6.
Двоє дивляться вниз.
Один бачить калюжу, другий — зорі. Що кому...(Олександр Довженко)
7.
.Не
втратити щастя бачити зорі навіть у буденних калюжах на життєвих
шлях.
Урок 26
Тема: Олександр
Довженко. Трагічна творча біографія митця. Джерело вивчення історії
його життя і трагічної доби – «Щоденник».
Теоретичний матеріал для опрацювання теми.
1.Переглянути
відео
«Творча біографія
Олександра Довженка»
https://www.youtube.com/watch?v=G3BuSjYn460&t=2s
«Щоденник» – джерело
історії життя Олександра Довженка"
https://www.youtube.com/watch?v=BnqoLFZaUlo&t=3s
2 . Опрацювати матеріал в підручнику « О. Авраменко « Українська література ,11 клас» , стор. 165-168
3.Скласти
конспект «
О.Довженко « Щоденник» , стор.166-168.
4.
Виписати поняття публіцистичності .
19.11.2024 Українська мова
Урок 23
Тема: Контрольна робота «Пунктуаційна норма»
(тести)
1)Виконати
тести
2) Виконані завдання надіслати в особисті до 20.0
1)Тире між підметом і присудком потрібно ставити в реченні
А Небо як склепіння матове.
Б Місто маленьке, обивательське.
В Бук як відомо міцне дерево.
Г Чиста вода як сльоза.
Д Вірний приятель то найбільший скарб.
2. 2)Кому не потрібно ставити в реченні
А Не слухала Катерина ні батька(?) ні неньки.
Б То шиє(?) то поре, а все ниткам горе.
В Будь сміливий не язиком,а ділом.
Г Поїдь(?) допоможи матері.
Д У кожного з нас вдома є або діти (?) або
дружина(?) або наречена.
3. 3) Обставина не відокремлюється в
реченні
А Подорожуючи не пускай коня галопом.
Б Пряме дерево і вмирає стоячи.
В Виблискувала річка і звиваючись губилась в
зелених шатах.
Г Земля світаючи всміхнулась.
Д Хатина схилена на схилі стоїть сумуючи сама.
4. 4) Тире потрібно поставити між частинами
безсполучникового речення
А Усі обличчя повернулися до Олександри(?) усі
очі втупилися в неї.
Б Микола впізнавав і не впізнавав дівчину(?)
вона була не вербівська.
В Гаї шумлять(?) я слухаю.
Г Місяць на небі(?) зіроньки сяють.
Д Струмки полощуть срібло тиші(?) в росі
купається трава.
5. 5) Прочитати речення (цифра позначає
попередній розділовий знак). Неправильним є пояснення вживання коми,
запропоноване в рядку
А 1.4 -
між частинами безсполучникового складного речення
Б 2,3 – при відокремленій обставині
В 5 – між частинами складносурядного речення
Г 6 – при однорідних членах речення
Д 7,8 – перед підрядною частиною складного
речення
Речення:
Довший
час Ворон не правив конем,(1)тут,(2) серед боліт,(3)Мудей знав дорогу краще за
нього, (4) він знав твердий путівець не оком, (5)а чув його своїми копитами,
(6)чув усією душею, (7) бо Ворон був певен, (8) що в його товариша є душа.
6. 6)Переписати речення, розставити
розділові знаки
1.Чую як мені легко робиться говорить
Мартин наче нова душа сюди ввійшла. 2.
Все навкіл і трави і дерева і кущі наче завмерло. 3. Десь за лісом піднімалася хмара і можливо вночі буде
дощ. 4. Дорогий друже Довго чекав ти
мого листа. 5. Ще будем жити ми і я і ти. 6. А на тому місці де стояла тінь
іскрило сонце широкою плямою.
7. 7)Пояснити правилом кожний позначений
цифрою розділовий знак у реченні:
«Лексус»,
(1) елітний підрозділ бренду «Тойота», 2019 року представив позашляховик
преміумкласу RX350 – (3) найпопулярнішу у своїй
лінійці модель. «Лексус» і цього разу вразив уяву досвідчених автолюбителів, (4) створивши автомобіль майбутнього,
адже його зовнішність, (5) гострі лінії вигинів і дах з ефектом польоту дають
відчуття, (6) що зроблено крок до нової епохи автомобілебудування.
8. 8)Скласти і записати діалог
старшокласників про архітектуру сучасного міста.
Коментарі
Дописати коментар